2009-10-15

Dagen började med att att åka till min apu plats typ. som vanligt jätte kul. vi bakade lin-kakor :) var sjukt goda asså! gjorde jag inte något annat speciellt mer än att fick en jätte söt tjej i 2:an att älska matte. hihi blev så glad när hon hade sagt det till hennes lärare som sedan sa det till mig. wihoo :D då sprang jag sedan till mellanstadiet och sa hej till min syster och sa att vi tar bussen till affären och köper lite gott fika och så fick det bli :)


Grymt nöjd med mitt smink idag iaf :) Dock inte lika nöjd med att det ser ut
 som att min näsa e grymt stor ;o


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som att du haft en bra dag :) vill oxå praktisera där ska fråga dom om det går bra :)

2009-10-15 @ 21:35:37
URL: http://emelieMargaretaLinneaAndersson
Postat av: Maggis

aw. din syster måste blivit glad :)

2009-10-16 @ 23:47:22
Postat av: cassandra

åååh, ditt hår <3

2009-10-16 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0