helgen

helgen spenderade jag i ängelholm men kusinerna. mycket händerlserik helg med mycket slapp, tv spel och mat.. i lördes åkte jag till väla med mamma och pappa för att jag skulle vara modell. men det var inställt så jag köpte ett tekken spel stället. sen igår så va jag med daniel lite och sen så åt jag på resturang med mina kusiner och deras föräldrar. riktigt trevligt. sen kom pappa och hämtade mig vid 8 så drog vi och kollade på Resident Evil i 3D, den var awesome (y)

när vi var på väla drig vi inom ikea med så var jag lat / bortskämd så pappa körde runt på mig i ensån låg ikea vagn (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå sjukt söt!

2010-10-11 @ 22:03:30
Postat av: cherie

Åh, vad söt du är! :)

jätte fin header! :)

Kika gärna in hos mig och släng in en kommentar eller två. Kram! <3

2010-10-12 @ 15:53:30
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0