två dagar

Igår så fyllde Felicia 3 månader :) och hon var jätte mysig och gosig hela dagen. Sen när sötnos hade slutat jobbt kom han hem och chillade med mig i soffan och kollade på Family Guy och sen lagade han riktgit god mat. Det blev potatis, lax och hollandeisås :) Sen drog vi till UG och chillade där med massa.. sen drog jag, Janne, Peter, Emma och Gustav till Janne och spelade Halo.. eller killarna gjorde det.. jag och Emma spelade mobilspel på varandras mobiler :) hahahha
Idag är jag ledig och hade hoppats på att sova till 12-13 någonting men blev så upprörd när jag vaknade 08:55 så kunde inte somna om :( nu ligger jag i den underbart skäna sängen som i bästa har köpt! :) ska nu börja plugga lite sen bli det dra hem till Emma och sen vidare till Zumba :) hhih

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; åh :( Vet att det där svider som in i helvetet :( Har två katter själv, tack o lova att dem faktiskt klarar sig själva rätt så mycket.

Men blir så avis när jag ser din lilla sötnos, ^^ Har alltid velat ha en sån katt! Dom är så fina :)

Måste säga också att det är kul att snacka med dig igen! Har faktikt saknat dig! <3



måste fråga... hur fick du bort den där vitan kanten runt om headern? ;O <3

2011-02-11 @ 11:37:02
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg.



Ställ gärna en fråga i min frågestund , hade vart jättekul! :)



/Eleni

2011-02-11 @ 15:18:18
URL: http://eleniflach.blogg.se/
Postat av: Ina

SV; Så som du har!! alltså att man slipper den där fula vita kanten som blir emellan headern och bakgrundsfärgen :( Om du vet hur man får bort det? :) <3

2011-02-14 @ 19:13:51
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0