50 frågor när du har tråkigt

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
-solbränd, muskler, halv långt lockigt hår (a)
2. Har någon tafsat på dig den närmsta veckan?
-haha. Yes. Tyvärr blev det så
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- Alina
4. Hur lång är du?
- 180
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Never break down
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- jag mår illa :(
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- sms. Men det bros på.. om jag ska förklara ngt så ringer jag för jag e sämst på att förklara xD
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- gifta
9. När såg du senast din mamma?
- igår kväll
10. Icke godkänt i något ämne?
- Engelska A
11. Mvg i något?
-  det får vi se när jag slutar 2:an
12. När vaknade du idag?
-  10:30
13. Vilken är din favoritplats?
-  hmm. Många ställen
14. vilken plats föredrar du minst ?
-  vet inte riktigt..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
-  ingen aning :(
16. Hur stor är din säng?
-  120
17. Vad sover du i?
- Trosor och tröja
18. Hur många kuddar har du i sängen?
-   7
19. Var har du bott/bor?
- Skummeslövsstrand
20. Tycker du om kinamat?
-  ÄLSKAR
21. Tycker du om kaffe?
- Latte (a)
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Oboy eller juice
23. Kan du spela poker?
- ja
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- märker vi på facebook när jag fyller år ;D hahah
25. Vill du ha barn?
- ja :)
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Danska., Engelska. Och det ytterst lilla spanska jag kommer ihåg.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Ja.. men inte för min skull. Åkte med syster när hon bröt benet
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Båda
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder och mat ;D
30. Är du cool?
- tvärcool
31. Kan du rulla med tungan?

- bros på hur man gör? Haha (a)
32. Vem är den roligaste människan du känner?

- lätt Alina <3
33. Vad har du för ringsingnal?
- ljudlöst <3
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Jao
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- ”jag har aldrig” spelet ;D
36. Kan du byta olja på bilen?
- HAHA nej
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Jag saknar dig, jag saknar dig
38. Vem delade du senast säng med?

- Om soffa räknas.. min kusin annars Hannah :)
39. Dansar du i bilen?
- oohja :D
40. När var du i kyrkan senast?
- när min syster konfimerades
41. Hur många piercingar har du?
- 2 i öronen
42. Har du någon tatuering?
- nej.. tyvär
43. Hur gammal är du om 5 år?
- 23 hih
44. Har du provat droger?
- nej
45. Röka eller snusa?
- inget
46. Har du pojkvän/flickvän?
- nej
47. Vad är ditt mobil nummer?
- 076187.... hihi (a)
48. Vad ska du göra ikväll?
- hmm. ingen aning
49. Har du några syskon?
- ja, 2 stycken
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- mycket.


Kommentarer
Postat av: pauline ♥

haha ja det är så himla skönt så man kan stå där i en hel evighet:D

2010-04-16 @ 11:19:25
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: pauline ♥

men gud vad skönt:D

då skulle de fått släpat ut mig ur duschen om jag hade sådant;)

har ni massage dusch så man kan sitta ner oxå och få massage?:)

2010-04-16 @ 12:35:16
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: pauline ♥

men åh det lät ju ännu bättre:D

de ör sp skönt:D

2010-04-16 @ 13:45:50
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: agnes

hihihi. kul att läsa dessa. du får lägga ut flera sånna :D

2010-04-16 @ 16:15:19
Postat av: thaipinnen ♥

fom blogg:)

2010-04-16 @ 17:03:40
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Tack! hur äre ?(:

2010-04-16 @ 17:04:55
URL: http://mooisr.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: det är bra med mig också! (: planer för helgen?

2010-04-16 @ 17:23:39
URL: http://mooisr.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Jaha trevligt, ikväll blir det att träffa en vän och umgås med henne och imorgon blir det nog samma och titta omkring lite på stan på dagen skulle jag tro! (:

2010-04-16 @ 17:29:45
URL: http://mooisr.blogg.se/
Postat av: bella

Hejsan söt, har du haft mycket sol idag?

2010-04-16 @ 18:21:27
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0