frågor & svar (y)

Har sjukt tråkigt :/ så blir det att göra en lista :)

Lovar du att vara ärlig? - självklat, finns ingen mening att svara på den annars ;p

Du heter: - Malin

Smeknamn: - malin? Och malledalle hahah. Pga. Malin Dahlström

Låt som när du är ledsen sörjer till: - ojoj. Haha det bros ju på varför jag e ledsen? ;s

Beroende av: - Människor, musik, dans, cola och ballerina kladdkaka!

Vad tror folk om dig:
- fråga dom? :)

Vad får du oftast komplimanger för: - typ, mitt hår och att jag e lång och smal..

Hur imponerar man på dig: - Blicken.. och typ leendet :)

Brukar du skratta för dig själv: - hahah. ohja! :D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: - A jag vet. gjorde det nyss också :p<3

Var bor du: - I skummeslövsstrand.

Trivs du där: - hmm. På sommaren ja! :D inte helt fel att bo här på vintern heller faktiskt. Bara bussarna som gör det jobbigt :p

Äger du några converse: - yes. Men aanvänder dom inte längre

Sprit, cider, vin eller öl: - allt utom cider tack! :)

Är du allergisk mot något: - pollen & fjortisar på bussen -.- "asså du.. jag måste ha sex med någon över 18 innan jag fyllt 15 ;o" AAAAAAAAAHHH! :@ vad e det med folk?

Hur svarar du i mobilen: - ”aah? ””Hellooo..” ”hej” eller ”hej det e malin” eller ”chaaaaaaaaaa :D

Brukar du komma i tid: - ja. "Om inte är det bussens fel"

När mår du bra: - när jag e med mina vänner, festar, dansar, lyssnar på musik och shoppar

När blev du fotad senast: - idag.

Hur känner du dig nu: - trött. men ändå super ;d

Vanligaste färg på dina kläder: - ååh, svart :D men har mycket blått och lila och massa annat med :)

Vad tycker du om fötter: - värsta som finns på människokroppen efter tårna då!

Rakar du benen: - aa :)

När brukar du oftast gå och lägga dig: - beror på :p

Är du blyg: - nej. :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - klart!

Har du spytt offentligt: - tyvär. Hahah..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: - åh massor! Haha men skulle väl prova på lite privata saker för att veta hur en kille känner det... skulle vara häftigt!:D

Är du nöjd med ditt liv: - ja det e jag väll :p vet inte något jag skulle vilja ändra på. Kanske kunde vara lite smartare. Men men hahahah. Någon måste ju vara helt blåst? (a)

Är du bortskämd: - dom säger det..

Vad gör du i morgon: - e i skolan.. sen i stan med Julion hoppas jag :)

Vad längtar du till: - våren, att fylla 18 och självklart sommaren! :D

Har du bra vänner och äkta vänskap: - ohja :D

Vad använder du för schampo: schwarzkopf

Gröna eller röda äpplen: - Gröna

Vilken tid gick du upp idag: 20 i 5

Har du sovit i din egen säng inatt: - ja. Första gången på en vecka nu.

Har du strumpor på dig nu: - ja.

Är det okej att gråta: - Absolut!.. gör ju det typ hela tiden?

När grät du senast: - igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: - hmm. Vet faktiskt inte! Typ spara lite. Och bara LEVA LIVET :D hahaha

Bär du glasögon eller linser: - jag har glasögon. Men använder dom mycket sällan

Har du piercing: - I öronen, annars nej. Ska pierca tungan i maj

Vill du gifta dig: - om det känns rätt. Varför inte?

Vill du ha barn: - ja :)

Solar du ofta: - på sommaren ja

Är du bra på att laga mat: - asså.. haha när jag vill xd

Är du flygrädd: - Nej, flygit sen jag var liten...

Hur vig är du: - ... som ett kylskåp

Vad dricker du helst när du är törstig: - cola

Vilken är din favoritglass: - Ben and jerrys... lätt!

Tycker du om sushi? - aldrig smakat

Har du tandläkarskräck? - ohja!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: - kvälls tror jag men kan vara pigg på morgonen med :)

Vilken ögonfärg har du: - blå/grön/gula :p

Har du någon gång gråtit dig till sömns: - oohja!

Biter du på naglarna: - nej!

Röker du: - nej!

Hur ofta tränar/motionerar du: - jadu. Till coh från västergök varje dag iskolan? hahaha

Senaste låt du hörde: - miley cyrus – the climb


Kommentarer
Postat av: emmalindqvist

tack :) håller åp att ändra på massa nu, och allt i kodmallarna försvann och massa shit, haha, så bloggen e lite ofixad ;u

2010-02-08 @ 19:22:08
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: rebecca

Sv; Tack detsamma! Du har en jättefin blogg!:)

2010-02-08 @ 20:21:51
URL: http://bbecccs.blogg.se/
Postat av: Ulrica

svar: åh, jag med! :D<3

2010-02-08 @ 21:02:23
URL: http://cinthio.blogg.se/
Postat av: agnes

duktig läste allt :D

2010-02-08 @ 21:05:35
Postat av: charlie

åh kan du? :D vore jättegulliiigt!

2010-02-08 @ 21:28:26
URL: http://redandblack.se
Postat av: charlie

1,75? :D haha

2010-02-08 @ 23:15:50
URL: http://redandblack.se
Postat av: SANDRA

Sv: Tack, visst är de coola :D

2010-02-09 @ 08:22:00
URL: http://sandrarr.blogg.se/
Postat av: christoffer

Tja! jag tänkte att ha en liten tävling på min blogg, vill du vara med så skriver du in att du vill vara med och ditt namn på din blogg.



Jag kommer att välja ut 5 st bloggar och dem 5 bloggarna laddar jag upp på min bloggsida. :)

mvh christoffer

2010-02-09 @ 10:45:10
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/
Postat av: sofie

haha svårt att förklara men man går in på kodmallar (:

2010-02-09 @ 11:10:03
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0