Bal

Igår kväll var det bal för treorna. Och Jag är ju med i student komiten. och eftersom jag precis hade kommit hem från siesta då kunde jag ej vara med när dom gick på röda mattan och hjälpa till. Men jag drog till Sofias lägenhet i halmstad så jag kunde gå upp halv 4 och bre 800 mackor till fulla studenter och så.. jag och Sofia sov ingenting så jag e ju lagom pigg nu ju.. jag kan ju inte påstå att jag kunnat sova på siesta. haha. I alla fall. så efter bal frukosten drog jag och Emelie och några till in till stan och skulle käka på donken. vi var där klockan 6. vi satt och köade till 7 då dom öppnade. haha. sen så drog jag till min skola för att ha lektioner.. fan var jag är stolt över mig själv ändå. haha

Emelie Svensson <3

Kommentarer
Postat av: agnes

fin klänningh :)

2010-05-31 @ 15:56:30
Postat av: Anonym

sv: skönt att höra gör du annars?:D

2010-06-01 @ 12:04:09
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0