Har äckligt tråkigt

.. så får bli en lista i bilder ;D

* En sak som alltid kommer att påminna dig om 2009.
- Alla underbara kvällar i Båstad. Speciellt rix fm. när det regnar och vi springer in på toan på en lekplats och alina ta med cykeln in xD

*
Dig i somras.

*En mkt betydelsefull.
- Hannah <3

*En från skolan.
- Mycket kreativa eventare.. vi flätade 250 st såna band inför Temadagen vi gjorde för skolan.

*
Midsommar.
- HAHA. Jag i min dåvarande pojkväns sko.. 46or (n)

*
Den bild som föralltid kommer att finnas i ditt minne.
- Kanske inte så peciellt. Men när jag färgade en del av mitt hår rosa i oktober (rosa månaden) för rosabandet.

*
Någon du älskar
-Alina <3

*
En bild från vintras
- Nyår, Sofia <3

*
Den första bilden bland dina bilder
- Jag i 6:an eller 7:an.. Det är min riktiga hårfärg..

*Den sista bilden bland dina bilder
- Inne på maxi i Halmstad innan Club Experience..

*
Den första bilden i dina mottagna filer
- Sandra <3

Kommentarer
Postat av: Tobbe, -

Okejokej. =) Inte mkt tar det lugnt för tillfället, Ska snart fortsätta på min design! :D

Händer imorrn? :)

2010-05-25 @ 22:54:00
URL: http://tobbees.com
Postat av: charlie

varsååågod :D

2010-05-25 @ 23:21:20
URL: http://Redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0