listahahaha

Senaste

Låt du hörde: Roll Deep - Good Times

Film du såg: 1/3 av the strangers. sen skrek jag att jag vägrade kolla mer!

Mat du åt: tacos

Kram: Ulrica

Puss: Mattias

Person du träffade: Ulrica igår

Personen du pratade i telefon med: Alina

Personen du fick sms av: Andreas

Gången du åt 7-eleven korv: har jag aldrig ghjort xd

Gången du var utomhus: 3 inatt

Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte:
chokladkaka på shell

Allmänt

Ska bli skoj: att få träffa mattias idag
Ska inte bli skoj att: att det är skola imon
Sparar till: .. hmm
Pålägg som gäller:
ost & gurka

Önskar att jag var bättre på: mycket..
Dagens dryck: inget änn så länge :P

Vad saknar du: vännerna från skolan som man inte träfffat nu på två veckor

Vad har du gjort idag: vaknat, duschat, fixat mig

Brukar du svära mycket: hyfsat

Hur tidigt stiger du upp: tidigt! typ halv 6 e det senaste jag går upp

På helgerna: olika..

Vad ska du göra ikväll: SOVA & plugga
Hur många timmar sover du per natt: hmm. ingen aning

Vad är det för veckodag: söndag

Längd: 180

Byxa eller kjol: Byxa.

Mitt rum kan beskrivas som: ett mindre inferno

Jag tränar: aldrig

Jag ville bli när jag var liten: delfin skötare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

söndagar suger!

2010-10-24 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0