torsdag-fredag

Igår så var jag på foto utflyckt på kvällen med några i klassen och läraren. det var riktigt kul! ni får se bilderna i veckan sen :D

när jag kom hem från halmstad så åkte jag till laholm till Ulrica. ( jag är ju ledig på fredagar med inte hon) så vid 1 när vi gick och la oss så sa hon. jag ställer klockan så att jag skulle kunna hinna om jag ångrar mig och drar till skolan för en lektion imon. sen efter någon minut. ech.. om jag gör det så kommer jag bara få ångest och gå till skolan ändå. jag ställer klockan på när det bara är en halv timme kvar på lektionen xD HAHAHAHAH

Idag så var jag, Ulrica, Emma och peter på våxtorps marnkad. massa godis och munkar. I alla fall så fick sandra sitt körkort idag :D så nu i kväll har vi varit och kollat på alla hus hon har bott i. tog ett tag men fan vad kul det var :)


Grattis <3

Kommentarer
Postat av: Sandra Anveros

Haha tack :) synd att jag inte hann med till marknaden :P men nästa helg så ;) <3

2010-09-04 @ 10:45:30
URL: http://missanveros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0